2016/08/21

Siatki

 Siatki na  drobne zakupy.

Kiedyś kilka lat wstecz zrobiłam siateczki na szydełku techniką " filet ".
Oto pierwsze dwie podarowane mojej przyjaciółce.


To jest jedna siatka , ma dwa wzory.
Wzory jak widać różnią się od siebie.
Można ją nosić na dwa sposoby, raz jeden wzór na zewnątrz a innym razem drugi.
Jest mocna z nici maxi, biała, w razie potrzeby można ją wygotować piorąc.

Kolejna siatka zrobiona jest z turkusowych nici troszkę grubszych z dodatkiem sztucznego jedwabiu.
Ozdobiona kwiatuszkami i listkami.

Puste kratki są wykonane z 2 słupków jeden raz nawijanych przedzielonych dwoma oczkami łańcuszka.
Ta siateczka też została podarowana serdecznej koleżance.

A tak wygląda moja siateczka na lato, mam ją już kilka lat i zapewne długo mi jeszcze posłuży.



Ponieważ nie chciałam bardzo dużej siatki, to krateczki są robione słupkiem raz nawijanym.
 Pusta kratka - 2 słupki przedzielone 1 oczkiem łańcuszka.
Wypełniona kratka to są 3słupki.

Dzisiaj dorzucam kolejną siateczkę.

Musiałam zrobić ten sam wzór bo poprzednia córce koleżanki się zagubiła.

W serduszka dla mojej córki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz