2017/02/28

Jak zrobić ośmiorniczkę

Zrobiłam kilka ośmiorniczek.
Jedną z nich właśnie prezentuję.
Do zrobienia ośmiorniczki w moim przypadku potrzebowałam :
 - włóczka pastelowy róż, 100% bawełna
 - szydełko nr 3,5 i 2
- wypełniacz



Wykończenie to już zależy od własnego uznania.
 Ja wykorzystałam resztki kolorowych włóczek.
Moja ośmiorniczka była przeznaczona dla wnusi serdecznej przyjaciółki, nie dla wcześniaka.
 Takim oto opisem znalezionym w necie posługiwałam się do zrobienia mojej ośmiorniczki.
Szydełkiem nr 2 robiłam główkę ośmiorniczki, dobrze ścisłe półsłupki co by nie przechodził wypełniacz.
Ramiona ( macki ośmiorniczki) a raczej łańcuszek, robiłam szydełkiem nr 3,5 co by oczka były luźniejsze i łatwiej było się potem wkłuwać po kilka półsłupków w jedno oczko. To taka moja dygresja jako rada z własnego doświadczenia.


Macki robione półsłupkami nawijanymi, po 3 w jedno oczko łańcuszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz