2015/03/25

BIŻUTERIA

  KOLCZYKI                


Kolczyki przypominające swoim wyglądem kwiatka .Wykonane są na plastikowym kółku płaskim, z jednej strony lekko wypukłym, o średnicy zewnętrznej 3,5 cm i wewnętrznej 2,2cm. Użyłam białych nici, cienki kordonek w połączeniu ze srebrną, błyszczącą nitką i białe drobne koraliki jako dodatek.

W tych kolczykach jest podobnie, tutaj nie ma koralików a wyglądem przypominają jakby " koło zębate ".

Kolczyki wyglądem przypominają jakby szyszkę, nici jak w poprzednio prezentowanych dwóch parach kolczyków.


Do wykonania tych kolczyków użyłam plastikowych białych kółeczek o dwóch różnych średnicach zewnętrznych około 2 i 2,5 cm oraz drobnych białych koralików ale nie o okrągłym kształcie, co widać na zdjęciu. Nici, to biały cienki kordonek w połączeniu z drugą nitką dekoracyjną w kolorze złocistej czerwieni, bardzo połyskujące.

Różowe kolczyki w kształcie kwiatuszka z kordonku.

Kolczyki z czarnych nici z srebrną połyskującą nitką.


Kolczyki -kwiatek z różowych nici  STOKROTKA.  








  WISIOREK

Szklana kuleczka, jak do akwarium, o średnicy około 3 cm obrobiona cienkim, białym kordonkiem w połączeniu ze srebrną, cienką nitką, daje ciekawy efekt, zdjęcie tego tak nie oddaje, gdyż jest robione komórką.Tutaj użyłam większego, plastikowego kółeczka, które udało mi się kupić w sklepie z pasmanterią.
Może być noszony w zestawie z kolczykami wyżej prezentowanymi wyglądem przypominające troszkę jak " koło zębate "- takie moje skojarzenie.





 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz