2015/03/17

WITAM


WITAM NA MOIM BLOGU



Witam serdecznie na moim blogu poświęconym mojej największej pasji, szydełkowaniu i nie tylko.

Mam na imię Barbara.
Zapraszam na mojego bloga wszystkie pasjonatki robótek ręcznych na szydełku i nie tylko.
Mam dwie ręce a czy zdolne oceńcie same.







Moje pierwsze spotkanie z szydełkiem zaczęło się w 5 klasie szkoły podstawowej.
Wtedy to były lekcje - prace ręczne.
I tak to się zaczęło.
Zadebiutowałam bardzo prostym wzorkiem, który określiłam jako ząbki.
Tym wzorkiem obrobiłam moją pierwszą chusteczkę do nosa z cieniutkiego, delikatnego batystu.
Wprowadziła mnie w  świat  szydełkowania moja MAMA, zaprezentowała mi sposób wykonania podstawowych oczek łańcuszka, jak zrobić półsłupek i słupek.
Jak na pierwsze kroki całkiem nieźle mi to szło, a potem coraz łatwiej było i pojawiały się nowe pomysły.
A jakie powstawały kolejne prace, prezentuję właśnie na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz