2015/04/30

KWIATEK Z KWADRACIKÓW

Witam serdecznie.
Dziś przedstawiam jak zrobiłam kwiatki z kwadracików.
Należy zrobić 5 takich kwadracików, kolory każdy może sobie dobrać według własnego gustu, uznania.


Opis - jak kolejno robiłam.
8 oczek łańcuszka zamykam w kółeczko oczkiem ścisłym.
W kółeczku robię 4 grupy słupków po 4 słupki raz nawijane przedzielone łańcuszkiem z 7 oczek, które tworzą łuczki.( w pierwszej grupie słupków zamiast pierwszego słupka robię 3 oczka łańcuszka i 3 słupki).
Teraz zmieniłam kolor nici.
Na łuczkach z 7 oczek łańcuszka zrobiłam 12 słupków.
Teraz należy połączyć ze sobą kwadraty obrabiając je półsłupkami w kolorze środka kwadratu.
Polecam obejrzeć filmik na You Tube.
https://www.youtube.com/watch?v=I4QbjDXOqw0
Ja z tego korzystałam.
A tak wyglądaja moje kwiatuszki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz